Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de sportmasseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, dan kun je een aantal zaken doen.
Stap 1. Bespreek je ontevredenheid met de masseur
Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat je ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan deze ontevredenheid. Als je er samen niet uitkomt of als je het lastig vindt om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Stap 2: E-mail je klacht naar Klachtenportaal Zorg of stuur deze per post. Klachtenportaal Zorg leest je klacht en vindt een klachtenfunctionaris voor je.
Stap 3: Praat met de klachtenfunctionaris. Samen verzamel je alle informatie over je klacht. Samen schrijf je een brief voor jouw zorgverlener over de klacht. Jouw zorgaanbieder leest de klacht en schrijft via de klachtenfunctionaris terug met een oplossing. Je kunt nog met je zorgverlener praten waar de klachtenfunctionaris bij is, maar dit hoeft niet.
Stap 4: De zorgaanbieder schrijft alle gemaakte afspraken op in een brief. De klachtenfunctionaris schrijft daarna een afsluitende brief. Ben je hiermee tevreden? Dan is de klacht afgesloten. Is er nog geen goede oplossing? Dan kun je met de brief van de zorgaanbieder naar de geschillencommissie KPZ.
Meer informatie:
Klachtenportaal Zorg
info@klachtenportaalzorg.nl